1 år!

Ja förra tisdagen fyllde bloggen faktiskt ett år. Den åttonde december förra året skrev jag mitt första inlägg (som går att läsa här)och sen dess har det blivit några stycken till. Ungefär två i veckan så en del måste vi ha fått gjort under året iallafall. 😉 Jag är så otroligt tacksam för alla besök och alla kommentarer. Jag uppskattar verkligen att folk bryr sig om att lämna respons på det jag skriver och det vi gör. Intresset för byggnadsvård blir större och större men hade det inte varit för internet hade man inte känt till så många andra som brinner för samma sak som vi gör och att kunna få kommentarer och tips är till stor hjälp.

En julros har jag köpt iår. Jag har velat ha en länge men det har inte blivit av innan. Nu hoppas jag den trivs så jag kan sätta ut den till våren.

Under året har vi haft strax över 32 000 träffar och det är så många fler än jag kunde drömma om när jag började skriva. Roligast är väl ni som faktiskt kommer tillbaka eftersom ni hittar något som intresserar er men även alla ”engångsbesökare” gör att man gärna fortsätter skriva. Det finns hur många bloggar som helst som är enormt mycket populärare än min så klart men just att det överhuvudtaget intresserar någon vad jag skriver om och vad vi gör, det är spännande och väldigt smickrande. Jag är djupt tacksam till er alla och hoppas ni fortsätter följa vår resa framåt genom tiden för att hamna i gårdens dåtid… 🙂

Published in: on december 16, 2009 at 22:20  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ekenasgard.wordpress.com/2009/12/16/1-ar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Men grattis till årsdagen! Hoppas du kör hårt med bloggandet även framdeles!

  2. Hej! Grattis till 1-åringen! Ja jag har ju inte hållit på mer än sedan oktober med bloggandet, men tycker det är riktigt kul och det är så härligt att bli så inspirerad av alla er andra där ute. Jag har märkt att jag fått mer lust för att måla och fixa sedan jag började blogga, så inspiration har det verkligen gett mig!
    Fin julros, det är en av de vackraste julblommorna tycker jag. Nu har jag två som jag hoppas ska tycka om att bo i min vilda, rufsiga trädgård.
    Ha en fortsatt fin vecka!

  3. Ja jag tänker fortsätta blogga 😀 för det är så roligt och ett så bra sätt att faktiskt dokumentera vad som händer här på gården. Det är så lätt att man glömmer skriva ner annars.

    Oc jag håller med om att det ger inspiration att läsa andra bloggar och som du skriver M-L så får man mer lust, mycket kanske för att man vill kunna visa upp hur det blir och därför gör man klart. //Sophie

  4. Tack för din kommentar Sophie! En riktigt god fortsättning på julen önskar jag er!


Kommentera

