Ett litet tips!

Idag har Aftonbladets bilaga Hem och trädgård ett reportage om Axebo. Deras blogg kan ni hitta längre ner i min länksamling och artikeln kan ni läsa här. Ett fint reportage även om jag bara läst det på nätet…får se om jag kommer iväg till en affär senare för det är alltid roligare att läsa i riktiga tidningar.

Det är roligt att läsa om och se bilder från ett hus som jag faktiskt varit inne i på riktigt. Det ger en annan dimension till det man läser för man vet hur huset ser ut och känns och får en äkta bild av det istället för en påhittad utifrån vad man ser på bilderna och läser i texten.

Axebo var även med i Norra Skåne (vår lokaltidning) för några dagar sedan. Det kan ni läsa om här.

Published in: on januari 2, 2010 at 11:31  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ekenasgard.wordpress.com/2010/01/02/ett-litet-tips/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Hej och god fortsättning på det nya året!
    Visst är det roligt att läsa om fler som KÄMPAR med sina ögonstenar – husen, som man bara ÄLSKAR…
    Jag blir alltid så glad när jag läser om dessa eldsjälar och att det faktiskt finns fler såna som en själv som lägger ner en massa tid o möda på att ta hand om våra kära gamla hus.
    Ha det gott!


Kommentera

