Södergården

Nu är ni välkomna att titta in på vår nya gård och min nya blogg Södergården. Än så länge finns där inte mycket att läsa men jag hoppas kunna fylla på med mer bilder och mer information ganska snart.

Välkomna till oss!!

Published in: on juni 11, 2010 at 16:09  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://ekenasgard.wordpress.com/2010/06/11/sodergarden-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLämna en kommentar

  1. Det här med nytt hus var ju både förvånande och inte förvånande alls.

    Rekonstruktion är jobbigt, närhet till vänner är viktigt,men nu blir det längre till förälder (svärmor).

    Glöm inte att ta med den dubbla syrénen eller kanske finns det en så´n där de nya bopålarna slås ner?
    Lycka till!

  2. Nej det är nog som du skriver Mrs Universum. Det är både förvånande och inte förvånande… så känner vi också men det har gått så fort. På bara några veckor har allt blivit klart och nu är det bara 3 veckor kvar till tillträdet. Rekonstruktion är jobbigt eftersom man får göra allt själv och det är ju ”riktig” byggnadsvård vi vill hålla på med. Sen har detta huset genomgått stora förändringar också men det mesta är utvändigt så det blir så mycket lättare att återställa.

    Jag har redan planerat för ett land på Södergården där mina små skyddslingar ska få stå. Det finns en hel del växter som kommer att få följa med. Har jag nu samlat i flera år för att få min drömrabatt vill jag inte börja om på noll igen. //Sophie

  3. Jeg kommer til at savne dine betragtninger om renovering af en skånsk ejendom, med alt hvad det indebærer. Netop skånelængen kende vi selv godt.

  4. Jag har engagerat mig i denna bloggen.. mest för husets egen skull. Nu lämnar ni huset ohc jag tycker uppriktigt synd om huset. Jag tycker verkligen synd om huset Faktiskt.


Kommentera

